În Marea Britanie, supravegherea video vine acum la pachet cu recunoașterea facială. Folosită de poliție, această tehnologie poate identifica și intercepta persoane căutate prin compararea fețelor trecătorilor cu data de baze, în timp real. Spre deosebire de vecinii săi europeni, Marea Britanie nu are o legislație specifică care să reglementeze recunoașterea facială.