Dostępny do 15 kwietnia 2026 23:59
Donald Trump jasno mówi, czego chce: „Potrzebujemy Grenlandii”. Od swojego powrotu do Białego Domu amerykański prezydent ma obsesję na punkcie tej na wpół autonomicznej arktycznej wyspy. Ale właściwie dlaczego tak bardzo mu na niej zależy? I co mogą zrobić Europejczycy, żeby zapobiec przejęciu Grenlandii przez USA?