Wstrzymanie USAID: konsekwencje dla Mołdawii
Mołdawia otrzymała prawie 2,5 miliarda dolarów w ciągu 30 ostatnich lat. Środki pozwoliły na realizację projektów mających na celu rozwój demokratyczny kraju. Konsekwencje są już widoczne od momentu wstrzymania pomocy finansowej od USAID. Organizacje oraz władze szukają alternatyw w krajach europejskich, pensje zostały już zmniejszone, a wiele osób straciło pracę.