Czy sporty zimowe to sporty przeszłości?
Wraz ze wzrostem temperatur, trasy narciarskie zamiast śniegu coraz częściej pokrywa pośniegowe błoto. Wiele ośrodków musi stale sztucznie naśnieżać swoje stoki lub instalować suche nawierzchnie. Z drugiej strony, sporty zimowe przyczyniają się znacząco do niszczenia środowiska i same pogarszają sytuację. Turystyka górska walczy o przetrwanie przy coraz większych kosztach. Czy górskie zimowe szaleństwa przejdą do przeszłości?