Iran war: How can Europe cap oil prices?
Europe’s pistes are turning to slush as global temperatures rise, and that perfect level of powder is harder and harder to come by. Many ski resorts are resorting to snow cannons or even switching to dry slopes. But winter sports themselves are hugely damaging to the environment, making the problem worse. Mountain tourism is fighting for survival with ever-higher prices. Are winter sports in danger of extinction?