Rampa - Zürich Streetparade 2026Air Play "Moon Safari"
AIR perform their iconic album Moon Safari at London's prestigious Royal Albert Hall. Return to the tail end of the 1990s with this exceptional concert, when the "French Touch" scene was conquering hearts and minds from the European continent to Hollywood.