Kolory starożytności - Polichromia w sztuceWspaniała historia narciarstwa
Niezwykła podróż w czasie przez historię narciarstwa, napisaną przez silne, odważne osobowości. Wbrew panującym uprzedzeniom wprowadziły one nowy styl życia do krajów zasypanych śniegiem. Wśród nich są Marie Marvingt, „influencerka” - na długo przed powstaniem tego słowa - freerider Candide Thovex i ikona narciarstwa Jean-Claude Killy. W czasach zmian klimatycznych przyszłość narciarstwa jest bardzo niepewna. Jak długo możliwe będzie jeszcze szusowanie przez białe zimowe krajobrazy?