Anularea finanțărilor USAID: undă de șoc în Moldova
Republica Moldova a primit circa 2,5 miliarde de dolari în ultimii 30 de ani. Cu acești bani, autoritățile și ONG-urile din Moldova au implementat proiecte care să susțină dezvoltarea democratică. Anularea subită a proiectelor USAID a avut consecințe grave în Moldova. Organizațiile și guvernul caută alternative pentru a obține fonduri în Europa, în timp ce salariile au scăzut, iar oamenii și-au pierdut locurile de muncă.