Serbia: antykorupcyjne protesty31 min
Od listopada 2024 roku w Serbii codziennie odbywają się protesty przeciwko skorumpowanej władzy, której zaniedbanie doprowadziły do katastrofy budowalnej w Nowym Sadzie. Pod dachem nowego dworca kolejowego zginęło 15 osób. Narastające z każdym dniem protesty przerodziły się w obywatelski ruch dążący do wyrugowania z serbskiego życia politycznego korupcji.