Serbia: proteste împotriva corupției31 min
În Serbia, zeci de mii de studenți protestează din noiembrie 2024, după prăbușirea acoperișului gării din Novi Sad, tragedie soldată cu 15 morți. Săptămână după săptămână, protestele s-au extins în toată țara, transformându-se într-o mișcare civică împotriva corupției și clientelismului puterii de la Belgrad.