Irlandia zalana kokainą31 min
Kryzys kokainowy szczególnie dotyka kobiety – od 2017 roku liczba uzależnionych zwiększyła się czterokrotnie. W Dublinie streetworkerzy każdego dnia pracują z osobami, których życie zdominowały kokaina i crack. Tymczasem do irlandzkich wybrzeży wciąż przypływają kolejne transporty z tonami białego proszku. Służby społeczne i policja pracują na granicy wydolności.