Wielka Brytania: Migranci w kanale La Manche25 min
To nowe, tragiczne i mało znane zjawisko w Wielkiej Brytanii: migracja z powrotem na kontynent. Niektórzy migranci, którzy ryzykując życiem przepłynęli kanał La Manche, próbują teraz przeprawić się przez morze w przeciwnym kierunku, zdesperowani, by opuścić kraj, w którym ich wnioski o azyl od miesięcy oczekują na rozpatrzenie.