Irlanda: criza cocainei31 min
În Irlanda, cocaina face ravagii. Drogul ajunge pe mare și inundă piața. Cu o creștere exponențială a consumului începând din 2017, această criză afectează în special femeile. În Limerick, Nathalie O’Donoghue, mamă singură, se luptă cu dependența pentru a le oferi copiilor ei un viitor mai bun.