Włochy: Susza na Sycylii31 min
Coraz gorętsze i suchsze lata dewastują Sycylię największą wyspę na Morzu Śródziemnym. Do 2030 roku według ekspertów ponad ¼ wyspy zmieni się w pustynię. Do braku opadów dochodzi pogarszająca się infrastruktura – nieszczelne wodociągi i zbiorniki retencyjne. W efekcie już dziś woda pitna jest racjonowana, a cysterny stały się codziennym obrazem.