Azerbejdżan: kontrola nad Górskim Karabachem
Jesienią 2023 r. zakończył się ostatni etap wojny w Górskim Karabachu: Azerbejdżan przejął całkowitą kontrolę nad regionem. Władze w Baku postanowiły uczynić z kontrolowanego terytorium wizytówkę reżimu. Dokument z lektorem.