Back to Nagorno-Karabakh13 min
In autumn 2023, the final act of the war in Nagorno-Karabakh seems to have finished: the region is now under the complete control of Azerbaijan and the authorities in Baku have decided to turn this former secessionist territory into a showcase for the regime.