Indie: Przeklęte diamenty13 min
Co łączy indyjski Surat z Ukrainą? Choć wojna toczy się 5 tysięcy kilometrów dalej, w zachodnich Indiach wyraźnie odczuwa się jej skutki. Surat to światowa stolica szlifowania i polerowania diamentów. Jak wpływa na nią polityka Kremla? Dokument z lektorem.