Japonia: radioaktywna woda z Fukushimy
Indie są dziś drugim największym producentem leków na świecie. Strategicznym miastem dla rozwoju tego biznesu jest 8-milionowy Hyderabad, gdzie swoje fabryki mają największe światowe koncerny lekowe. Jednak mieszkańcy i mieszkanki miasta ponoszą gorzkie konsekwencje tego farmaceutycznego boomu. Dokument z lektorem.