India: Hyderabad - The World's Biggest Pharmacy25 min
India is now the world's second-largest producer of pharmaceuticals and is aiming for first place by 2030. In the last 20 years, the Indian government has invested primarily in drug production in one city: Hyderabad, a world centre for the drug industry, has acute pollution problems.