Armenia: cztery wojny pułkownika25 min
We wrześniu 2022 r. armia azerbejdżańska rozpoczęła nową dużą ofensywę w południowej Armenii. W ciągu trzech dni zabito ponad trzysta osób i wysiedlono 10 tysięcy. Co jest zarzewiem konfliktu? O co toczy się gra? Dokument z lektorem.