Armenia: the Colonel's Four Wars25 min
On 13 September 2022, the Azerbaijani army launched a full-scale offensive against southern Armenia, leaving more than 300 dead and nearly 10,000 displaced on the Armenian side. In this reportage, a legendary character guides us through a never-ending conflict. Gilbert Minassian, an Armenian from Marseille, has been fighting for thirty years.