Rosja: Co myślą Rosjanie na Uralu?25 min
Zespół rosyjskich dziennikarzy, którzy muszą pozostać anonimowi, między lutym 2022 a lutym 2023 roku trzykrotnie podróżował do małego miasteczka na Uralu, aby porozmawiać z Rosjanami mieszkającymi daleko od stolicy. Chcieli dowiedzieć się, co myślą o polityce Kremla. Reportaż z lektorem.