Czy możemy zoptymalizować nasze geny?27 min
Geny determinują wiele naszych cech: budowę ciała, kolor oczu czy predyspozycje artystyczne. Epigenetyka bada możliwości w zakresie kontrolowania genów – tak, by niektóre z nich były aktywowane, a inne hamowane. Czy w przyszłości ta dziedzina nauki sprawi, że będziemy bardziej inteligentni lub utalentowani? Wersja z lektorem.