Can We Trick Our Genes?27 min
Our genes determine many of our characteristics: our build, our height, the colour of our eyes or even our predisposition to music. Could it be possible to control the mechanisms that activate and inhibit our genes, as epigenetics seeks to do? Could this science make us more intelligent, more musically gifted or more athletic?