Maroko: Król legalizuje marihuanę
Dla wielu Marokańczyków i Marokanek to był szok: po latach polityki antyhaszyszowej król zmienił zdanie i zalegalizował uprawę marihuany leczniczej, kosmetycznej i przemysłowej. Chce teraz “przekształcić nielegalne uprawy, które niszczą środowisko, w zrównoważoną, legalną działalność generującą zysk i zatrudnienie”. Zwabieni zielonym złotem, do Maroka ściągają przemysłowcy, budząc niepokój miejscowych rolników. Na ich spotkanie udajemy się w góry Rif, gdzie jest najwięcej upraw konopi. Film z lektorem.