Morocco: The Kings of Rif25 min
Morocco has long been one of the world's largest producers of cannabis resin, but it's a trade that was illicit and unregulated. For decades, authorities cracked down on the hashish trade, one of the few industries open to the impoverished people of the Rif. But now, restrictions around cannabis have been relaxed for medicinal, cosmetic, and industrial uses – opening the way for a whole new growth industry.