Kuba: wyspa na krawędzi25 min
Przez lata Wenezuela była energetycznym kołem ratunkowym Kuby. Dziś dostawy ropy gwałtownie się skurczyły, a wyspa pogrąża się w najpoważniejszym kryzysie od dekad. Wielogodzinne blackouty, niedobory paliwa i sparaliżowana gospodarka sprawiają, że codzienność coraz bardziej przypomina „okres specjalny” po upadku ZSRR. Czy Kuba zdoła przetrwać bez swojego najważniejszego sojusznika?