Cuba, insula sub presiune25 min
Sub presiunea Statelor Unite și în contextul unui embargo înăsprit, insula se confruntă cu o criză energetică care paralizează economia și pune în pericol serviciile esențiale. Viața de zi cu zi a cubanezilor se transformă într-o situație de urgență și aducea aminte de perioada din anii 1990, marcată de un colaps economic după prăbușirea URSS.