Witajcie na mojej wyspie31 min
Własna wyspa to marzenie wielu, ale także ogromna odpowiedzialność. Od szkockich Shiant po fińskie Majorsgrund – właściciele muszą dbać o przyrodę, remontować budynki i prowadzić działalność gospodarczą. Niektórzy utrzymują rodzinne tradycje, inni z pasji tworzą własny raj, który wymaga pracy niemal każdego dnia. Wyspa to luksus, wolność… i wyzwanie życia.