Re: Welcome to my Island
An island of one's own is a romantic idea. However, not all island owners are super-rich people enjoying luxurious seclusion. From an uninhabited island off the coast of Scotland to a Finnish holiday island, most private islands have to be managed and protected at great expense. What does it mean to own an island in Europe?