Unhappy
Why does nature have such a positive effect on our well-being? Ronja von Rönne meets nature therapist Olivia Köhler, who offers retreats to bring people back to nature and back to themselves. The adventurer Sylvestre Campe is drawn to the extreme places of this world. What happiness does he find in the wild?