Dzikie wysypiska w Bośni30 min
W Bośni i Hercegowinie śmieci piętrzą się na otwartych, dzikich wysypiskach - szacuje się, że jest ich ponad tysiąc, bo nieliczne legalne składowiska są przepełnione lub przestarzałe. Skutki to nieoczyszczone odcieki i smog, które zagrażają nie tylko środowisku, lecz także zdrowiu mieszkańców okolicznych terenów. Reportaż z lektorem.