Notre Dame wstaje z popiołów31 min
W kwietniu 2019 roku spłonęła paryska katedra Notre Dame. Po pięciu latach pieczołowitej odbudowy przyjmie pierwszych turystów i wierzących 7 grudnia. Jak czują się Paryżanie? Jak przeżyli ostatnie pół dekady bez symbolu swojego miasta?