Re: Notre Dame of Paris
In 2019, the fire in France’s most famous cathedral shocked the world with the flames visible for miles around. Five years later, the cathedral has been lovingly rebuilt and restored thanks to donations of more than 850 million euros. What does the reopening of this sacred place mean for Parisians?