Indie: świątynia niezgody25 min
22 stycznia 2024 r., kilka miesięcy przed wyborami w Indiach, premier Narendra Modi dokonał uroczystego otwarcia świątyni Ram Mandir. Ogromna budowla jest poświęcona Shri Ramie, głównemu bóstwu hinduizmu. Jej powstanie otwiera nowy rozdział w konflikcie religijnym między muzułmanami i hinduistami.