Turcja: Kobiety do władzy31 min
Wybory samorządowe w 2024 roku były w Turcji przełomowe. Jeszcze nigdy w historii kraju tak wiele kobiet nie wywalczyło mandatu i rządziło miastami. Promyk nadziei dla Turków marzących o zmianie i demokratyzacji.