Egipt: Electro shaabi - muzyka buntu25 min
Mahraganat, co tłumaczy się jako festiwal, jest tym, co Egipcjanie nazywają muzyką buntowników. Pojawiła się w slumsach Kairu już w 2008 roku i jest mieszanką electro, rapu, techno i shaabi, egipskiej muzyki ludowej, z tekstami o codziennym życiu w nędzy i pragnieniu lepszego życia. Dokument z lektorem.