Rosyjski gaz dla Chin24 min
Wskutek ataku na Ukrainę, na Rosję nałożono sankcje i straciła ona wiele dotychczasowych rynków zbytu. Chcąc zrekompensować te starty, Moskwa zaczęła szukać partnerów na Wschodzie. Chiny stały się biznesowych numerem jeden Rosji i głównym odbiorcą rosyjskiego gazu. Dokument z lektorem.