Phelophepa to wyjątkowy szpital na szynach. Przemierza wiejskie obszary Republiki Południowej Afryki, zapewniając opiekę zdrowotną tym, którzy najbardziej jej potrzebują. Co dwa tygodnie pociąg jedzie do nowego miasta, gdzie wyspecjalizowane zespoły medyczne niestrudzenie pomagają lokalnym społecznościom. Dokument z lektorem.