Senegal: Erozja wybrzeża13 min
W historycznym senegalskim mieście Saint-Louis właśnie zakończono budowę nowej grobli w celu ochrony Langue de Barbarie, dzielnicy rybackiej dotkniętej erozją wybrzeża. Setki lokalnych mieszkańców i mieszkanek straciło już swoje domy podczas brutalnych przypływów. Czy grobla zatrzyma kolejne przesiedlenia? Film z lektorem.