42: Odpowiedź na prawie wszystko
Przez długi czas zapominanie było uważane za słabość. Jednak neurobiolog Tomas Ryan tłumaczy, że w rzeczywistości jest zupełnie inaczej: zapominanie to nie wada, lecz funkcja naszego mózgu. Co więcej – nasz mózg może celowo wymazywać wspomnienia. Film z lektorem.