Does Scrolling Make Us Stupid?
Forgetfulness has long been considered a weakness of the human mind. But forgetting could well be a function of the human brain, not a flaw. It is thanks to forgetting that we can cope with the inundation of information and emotionally distressing experiences. But how much forgetting is beneficial?