Dopamina (6/7)
Nie możemy już uruchomić samochodu bez uprzedniej aktywacji trasy w Waze: aplikacja jest w stanie uwarunkować nasz zegar biologiczny, dając nam złudzenie szybszego dotarcia do celu. A przede wszystkim pozwala Google (firmie macierzystej) zdobywać coraz więcej cennych danych na temat naszej mobilności.