Dopamina (7/7)
Myślisz, że ty też możesz zostać streamerem i zarabiać na życie produkując filmy na żywo? Dzięki zasadzie Gig Economy, twoja społeczność zapłaci ci Bitsami, obecną wirtualną walutą na Twitchu. System, który pozwala platformie pobierać prowizję od wszystkich tych (hojnych) wymian treści...