Dopamina (1/7)
Cały dzień korzystasz z WhatsAppa. Nie możesz się od niego oderwać, ponieważ aplikacja i jej grupy została zaprojektowana tak, abyśmy korzystali z niej swobodnie i dzielili się tym samym coraz większą liczbą informacji i naszych danych osobowych, które przekazywane są do firmy macierzystej WhatsAppa - Facebooka.