WhatsApp
Cały dzień korzystasz z WhatsAppa. Nie możesz się od niego oderwać, ponieważ aplikacja i jej grupy została zaprojektowana tak, abyśmy korzystali z niej jak najczęściej, przekazując tym samym jak najwięcej naszych danych osobowych.