Dopamina (3/7)
LinkedIn to profesjonalna sieć społecznościowa oparta na zasadzie porównań społecznych, nieodparcie zachęcająca do porównywania się ze swoimi kontaktami. Im więcej się łączysz, tym bardziej będziesz zachęcany do zasilania platformy darmowymi treściami, umożliwiając LinkedIn gromadzenie coraz cenniejszych danych na temat świata biznesu.