Kultura
Serwisy społecznościowe i aplikacje, takie jak Tinder, Facebook, Instagram, Candy Crush, Snapchat, Twitter czy Uber są zaprojektowane do stymulowania produkcji dopaminy: związku chemicznego odpowiedzialnego za nasze dobre samopoczucie.