Imigracja napędza hiszpański wzrost30 min
W Hiszpanii wielu migrantów i migrantek bez uregulowanego statusu lub dokumentów pracuje w sektorze opieki, rolnictwie i turystyce. Nowa ustawa legalizuje pobyt około 500 tysięcy z nich. Mildred, Diana i Luz to kobiety, którym udało się odnaleźć swoje miejsce w hiszpańskim społeczeństwie. Czy nowe przepisy zmienią ich życie?