Re: Spain's Migration-Fuelled Economic Boom
The Spanish economy is flourishing thanks in no small part to South American immigrants. Many of them are undocumented workers in the care, agriculture and tourism sectors. As the government gives legal status to 500,000 migrants, will the new law change the lives of Mildred, Diana and Luz, women who are well integrated in Spain?